امام جمعه و مسئولان در منزل شهید شوهانی حضور پیدا کردند         

جمعی از مسئولان شهرستان نهاوند در منزل شهید شوهانی حضور پیدا کردند  و با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند. 

امام جمعه و مسئولان در منزل شهید شوهانی حضور پیدا کردند          به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت الاسلام مغیثی به همراه فرماندار  فرمانده سپاه و رئیس بنیاد شهید به همراه تعدادی از مسئولان و همرزمان شهید شوهانی در منزل ایشان برای عرض تسلیت و دلداری این خانواده از نزدیک با همسر و فرزندانش دیدار کردند.           

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند که به همراه فرماندار ،ریاست بنیاد شهید و فرمانده محترم سپاه ناحیه نهاوند در منزل شهید احمد شوهانی در شهر برزول حضور پیدا کرده بودند اظهار داشت: راه شهید شوهانی ها همچنان ادامه دارد و مطمئن با سید تروریست های خبیث و شیطان صفت نمی توانند خللی  در اراده پولادین مردم ایران وارد کنند زیرا خون شهید شوهانی ها مدافع این کشور و نابود کننده دشمنان است.      

  وی گفت: باب شهید و شهادت دشمنان انقلاب و اسلام را به انزوا و نابودی می کشاند.     

امام جمعه نهاوند بیان کرد: همه ما برای عرض تسلیت به شما و مردم شهید پرور برزیل به اینجا آمده ایم .                          فرمانده سپاه نهاوند نیز در مورد جزئیات مراسم استقبال، وداع و خاکسپاری شهید سرافراز احمد شوهانی گفت: مراسم استقبال از شهید پاسدار سرگرد احمد شوهانی امروز یک شنبه ۸ بهمن راس ساعت ۱۶ عصر از میدان ۱۵ خرداد به سمت سپاه نهاوند برگزاررمی شود.

کریمی افزود: مراسم وداع با این شهید والا مقام امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد شهید حیدری نهاوند واقع در پایین تر از چهار راه ابوذر برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم تشییع شهید سرافراز اسلام  از ساعت ۹ صبح فردا دوشنبه ۹ بهمن از محل سپاه ناحیه نهاوند به سمت چهار راه معلم برگزار و بعد از اقامه نماز برای خاکسپاری به سمت زادگاهش شهر برزول منتقل می شود.

انتهای پیام/

حضور مسئولان در منزل شهید شوهانی

برچسب ها: شهید ، شهادت ، ایثارگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.